tisdag 4 oktober 2011

' happy fucking c

Jag kan inte sluta le, jag vet inte varför. Jag är så fruktansvärt glad att jag kan sväva på mina fluffiga moln. Det gör inte så mycket att lägenheten är en enda röra. För jag kan dansa till min låt och bara le och hoppa. Det går bra nu, vad det är som går bra? Kan inte berätta alla mina hemligheter. Som jag sagt tidigare jag vet vad jag vill nu och jag ska jobba som in i helvete för det. Denna gången ska ingenting få komma i vägen. Jag har inte tid för drama. Fast självklart har jag tid för kärlek. Åh visst är det underbart? Jag älskar när ett sms kan få dig att le och alla frågar vem det är ifrån. Jag älskar hur en kommentar kan få mig att hoppa och skrika i några minuter. Samtidigt som jag älskar den där klumpen som finns i magen när någon inte hör av sig och man hinner tänka "jaha då är det roliga över" Så kommer det man väntat på.

Ibland är jag fan mer nörd än vanligt. Nu skrattar jag nästan åt mig själv. Herregud så dum man låter. Idag har jag tränat som vanligt och ätit soppa. Jag vill bli smal nu. Jag kommer ihåg hur jävla underbart livet var. (Okej det blir väl kanske inte bättre av att vara smal) Men du har ett sånt jävla självförtroende och det rockar mina sockar.

Pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar