måndag 19 september 2011

' it's okey not to be okey.

Jag går tillbaka till gamla vanor och har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt. Jag har varit så bra på att lyssna på alla andra i sommar att jag glömt bort att det brukar vara jag som bestämmer hur jag vill ha mitt liv. Jag har liksom bara åkt med och sagt dumma saker och varit en ganska korkad Cornelia. Trött på att andra bestämt - var, här, och när. Nu är jag tillbaka och nu är det efter mina noter.

Om jag vill, så vill jag. Visst kanske jag kommer bli sårad, ledsen och gå tillbaka till gamla mönster. Samtidigt kanske är det just det här jag behöver för att veta vad nästa steg kommer att bli. Jag vet att jag kommer komma fram till det, jag hoppas verkligen det.

iknow, you know.. and you know that iknow..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar