söndag 19 december 2010

' söndag

Så är det söndag igen och helgen har bara sprungit förbi. Herrejisses. Snart är de jul och allt! Idag är jag sådär äckelbakis! Jag och älskling skulle egentligen hittat på en massa saker idag. Fast som vanligt mår jag skit efter att ja druckigt! Knappt värt att må så dåligt! FY! Katten har ÄNTLIGEN kommit hem, så ikväll har jag tänkt hälsa på henne.

Känns skönt att hon är hemma igen, allt på sin plats ungefär. Fast de bara är några månader hon varit borta känns det lite som ett helt annat liv passerat.
Senare ikväll blir det mys med hjärtat. Vi ska se på the town.

Såg en annan film innan idag, all good things tror jag den hette. Jävligt speciell, men bra film (tycker jag) Om jag kanske skulle ta mig i kragen lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar