tisdag 21 december 2010

' jaja




Dubbelmoral is fucking me!

Ni som läser mig blogg vet att mitt humör går upp och ner sen ner och upp igen. Så då kanske ni förstår att vara jag är som en jävla berg och dalbana. Ena studen är allt som det ska, i andra är fan ingenting som det ska. WHAT THE FUCK! Efter nyår har jag bestämt mig för att bli sådär glad och lycklig över min vikt igen. Om det så betyder att jag inte kan äta tillsamans med älskling och benneth så FINE. (min kära kusin är beroende av cola..... nu är jag det också!) Så får det fan va så. Mamma har också gett sig fan på att bli lättare så då är det enklare. Fast älskling skrattade åt mig när jag inte ville ut och springa med honom.

Han tyckte jag lika gärna kunde börja nu då ju. Så tyckte jag han hade fel. För att banta nu innan all julmat är ju fan bara skit. Samtidigt som jag fattar vad han menar. Sen tyckte han vi kunde gå ut och gå tillsammans för det skulle bli lättare. Då tyckte jag han hade fel igen. För jag vill ju gå och tänka på mina tankar och inte prata. Sen började jag tänka efter... jävla dubbelmoral det där.

Så nu ska jag sluta klaga, längengheten kommer gå bra.
Till Maj kommer jag ner i mina sommarkläder igen.. WATCH ME!


Vill vara brun också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar