tisdag 21 december 2010

' i love u

Igår hade jag en sån dag jag längtat efter så länge! Älskling kom hit lite innan 7 och åt min goda fläskfilegryta (som jag tagit av becca, men gjort om) Den föll nog alla i smaken för både mamma och niklas tyckte det var gott. Sen hade jag sparat en film som vi skulle se så jag tända massa ljus och bar upp datorn. Så låg vi där!

Det faktum att det bara var vi, ingen annan var ganska, mega hur jävla skönt som hellst. Sen somnade vi där med ljusen tända och jag kunde inte önska mig mer. Så bra är det! Jag tror faktiskt inte man kan bli lyckligare än som jag är just nu.. om man kan? Ja då vet ajg inte hur jag ska klara av vardagen.

Känns som den här julen kommer bli den bästa av de alla. Jag ska flytta, har världen finaste älskling. Världens bästa CAT är hemma och livet känns så jävla bra just nu. Don't steal that away from me.... please.

Jag är kär i livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar