måndag 11 oktober 2010

' you make me wanna lalala

Idag har varit en sån söndag att lägga på minnet. En söndag man vill komma ihåg när solen gått i moln och det drar en smula kallt. Vaknade upp i armarna jag sover väldigt tryggt under. Sedan blev det att åka och köpa frallor och "bestiga" hallandsåsen som jag aldrig gjort tidigare. Vi åt våra frallor och jag pratade på som vanligt.

Sen fick såg vi världens smalaste och fulaste hundar. Sen har det blivit spel där jag både vunnit och förlorat. I slutet förlorade jag bara mest. Fast det bjuder jag på. Nu blir det sängen, kroppen skriker efter sömn. Fast det är svårt att sova när man vill vara vaken varje sekund.

Jag är så glad att jag är rädd att något hemskt ska hända. För att vara såhär lycklig känns märkligt. Som om det är något fel att vilja gå och le hela tiden. Fast jag vill ändå skrika ut att jag är glad, glad och glad.

Jag antar att det är min tur nu, min tur att ha tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar