måndag 4 oktober 2010

' surt

Jag sitter här och surar över en väldigt fånig men ändå tråkig sak. Åktem till Halmstad för att shoppa och över hälften av de saker jag ville ha är inte där. Så har man struntat i att beställa på nätet för att jag ändå skulle åka dit idag. När man kommer hem idag, så är grejerna slut. Fan vad surt!

Det är ännu surare när det är en klänning som jag VERKLIGEN ville ha. Inte bara lite utan VILLE ha. Mina tröjor och det finns kvar så det är väl bra. Gjort av med alldeles för mycket pengar. Fast man lever bara en gång och jag kan fan inte gå och frysa hela vintern. För alla mina vinterkläder är två storlekar förstora och det funkar faktiskt inte.

Köpte en inflyttningspresent till mig också.. om jag nu får lägenheten annars får det bli en ledsen göra glad present. Så kan jag ligga och läsa och må lite bättre.
För på torsdag får jag förhoppningsvis veta om jag får den eller inte.

Nu blir det snart gympa, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Imorgon blir det ängelholm och klippa ruffset och kolla om min klänning är där.
Sen har jag inte bestämt mig om jag ska jobba eller umgås med min far.
Jag tror det blir det sista, för förra veckan blev det ju inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar