måndag 27 september 2010

' sunday

Har nog haft den andra roligaste söndagen i mitt liv. Först spenderade man 8 h på jobbet, åkte hem och duschade slängde i sig mat. Spenderade ännu 20 minuter på jobbet. Hem till Becca och sjöng allsång i beatels låtar. Dansade ballet och visade hur jävla grym jag är på att röra mig till musiken.

Vår kära vän BAM kom ner..... då slutar det alltid i kaos.
Jag satt rakt upp och ner och somnade till filmen, efter lite mobbning vaknade jag och satt och stirrade på resten utav den. Sen tyckte han vi skulle springa 5 varv runt huset och jag var inte sen på att börja springa... vann gjorde man också. Sen trodde jag att andan var upp i halsen. Efter det blev det stuttsmatta.

En kort med korta ben och en lång med långa ben.... ingen bra kombination. Efter att en lax anslöt sig till sällskapet så blev det snaggning. Bam tog helt enkelt min oskuld i frisör skills. Vi har ju lite små detaljer, men jag får väl ändå slå till med att jag blev förvånad över mig själv.

Efter det........ så fick jag plötsligt 4 kärringastopp och hade tre asgarvande fiender på trappan. Dum som jag är fattade jag ingenting. Ändå kollade jag under bilen som nu verkar ganska trögt.... då har de satt min bil på KLOSSAR! Så där stod jag med ett rött face..

Fast jag får ändå säga att dårarna i dårhuset made my day.

Jag kommer att bli gammal för denna helgen har jag skrattat mer än jag gjort på länge.

Nattinatt... imorgon ska vi kolla på KNIGHT and day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar