fredag 2 juli 2010

' älskar

Jag är kär, lycklig och kär igen i detta vädret. Vad har man gjort? Man har legat på stranden och bara varit med ens favoriter. Man har ätit en dyr/billig plnaka på annabell. Hoppat sig stollig till med andra ord och varit ute och gått i massor. Jag älskar att kunna vara ute sent och inte frysa häcken av sig.. älskar!!

Idag har man jobbat och varit ute och gått två runder... fast sen åt jag percis lite chips och en räkmacka innan så det räknas nog inte som duktig idag.. FUCK! Fast ska göra mina orkar nog bara 100 situps idag. Sen har Catrin fått mig att ställa klockan på 9 imorgon bitti så jag kan gå ut och gå. Vill så jävla gärna gå ner mina 5 kg till sen är jag fan nöjd, nöjd som fan! Så sitter man här och äter chips, vafan är det här? Nu ska de i soppåsen så jag kan kan ta mer. USCH!

Stranden imorgon sen blir det förfest méd kanin bästa jerry sen till Annabelle, alltså en trevlig afton imorgon :)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar