torsdag 17 juni 2010

' härliga torsdag



Känner mig härligt brun och snygg. Saknade solen idag, trodde den skulle skina och göra min hud ännu brunare och den riktiga sommarkänslan skulle komma men nix. Så istället städade jag mitt rum som var (sjukt dammigt) jag vet det är otjejigt. Fast ibland undrar jag om jag inte skulle blivit det motsatta könet. Vissa saker är jag sådär konstigt pryd om att göra, säga eller ah. Andra saker har jag inga problem med att göra eller säga. Som att prata om fisar och bajs och sex tror jag. Det är jag ganska öppenhjärlig med mina vänner om. Fast jag skulle aldrig fisa eller bajsa inför min partner det skulle typ aldrig hända. Åter till ämnet

Det var ju att jag hämtade becka och vi åkte till halmstad och jag fyndade en klänning, kavaj, bodylotion och shower, kofta och en sån där olja man blir brun av. Jag älskar att spendera pengar, mindre kul är det att jobba ihop dem. Fast det funkar det också.

Imorgon ska jag sola, göra fotbad (behövs) noppa ögonbrynen och var allmänt tjejig innan jag åker till jobbet.

Puuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar