söndag 20 juni 2010

' bra eller dålig?

Jag har haft en av de bästa och sämsta helgerna på länge. Jag förlorade en vän och fann en annan. Jag antar att alla inte är som sitt första intryck.

I fredes jobbade jag sedan blev det ner till Annabelle och hälsade på lite folk. Jag får väl säga efter omständigheterna så blev det ganska bra till slut. På med ett leende och va lite galen så blir varje kväll kul.

Lördagen vaknade jag upp och mådde bra, jobbade sen stressade jag till festen jag längtat efter i ett år. (nästa vecka) Hade galet kul som jag förväntat mig och mer behöver man väl inte gå in på det?

Jag är jätte glad att jag har världens underbaraste personer i mitt liv förtillfället. För varje helg har jag the time of my life. De får mig att klara av kvällar som just denna idag.. de där lite dystrare.

Nästa helg är det midsommar och jag är redo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar