måndag 17 maj 2010

' tjockis!!!

Helvetes veckan har börjat och den började för lugnt! Denna veckan blir det bara plugg och motion. Jag har pluggat men rört mig äckel-lite. Efter godiset precis mår jag dåligt! Så jag hämtade köksstolen och gjorde 100 kallar man det step-up? Vad vet jag, nu ska jag försöka göra i alla fall 150 situps så jag mår lite bättre. 2 arbeten av 46 är ingenting. Nu jävlar, nu börjar det på allvar.

Eftersom jag inte får någon mat på skolan så blir det att ta med sig och mamma har gjort potatissallad så nu ska jag bara ha med lite kycklig. Sen är lunchen fixade. Efter skolan blir det in till simmhallen för att simma mina saknade 50 längder. Sen är det fan bara hem och råplugga!!!!

Hur ska jag hinna? Herregud, är det konstigt att jag inte får någon sömn om nätterna och min mage gör ont 24/7.


Jag ska i alla fall ha tid att blåsa såpbubblor med fin, för han har jag alltid tid för! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar