lördag 8 maj 2010

' freeedag

Den började helt okej i skolan. Sen match på det som gick åt helvete. Samt ett stort köttigt skoskav på hälen så skor? Nejtack. Sen skulle jag egentligen åkt och festat men då ringer jobbet som jag just då lite nu också hade kunnat göra mycket med. Fyfan vad arg jag är och var. Detta är min enda lediga helg på 5 veckor och så måste jag jobba! Jag är arg för att jag egentligen sa att jag kunde ta 3 h max, det var absolut max. Sen kunde ingen fixa och det var så jävla struligt så till sist tog jag hela passet arg som ett bi. Det är jag fortfarande vill jag lova. Just därför att jag FORTFARANDE inte fått lärt mig hälften och jag redan ska få jobba med andra som det är SYND om. Eftersom jag inte KAN! Jag vill inte dit och jobba för att jag inte kan det... sånt hatar jag!

Men bara att åka dit och försöka lära sig allt nu. I början får det väl gå lite galet.. Eller? Sen iaf åkte jag till hanna en runda och var social, sen hem. Hade tänkt lägga mig vid 12 var helt slut. Men då ringer syster och vill ha skjuts. Samtidigt som Daniel så jag hämta upp Daniel så tvinga jag han att åka med. Sen åkte vi många rundor i Laholm. Varför? För det var kul. Släppte till sist av honom och åkte hem.

Sen satt jag i telefon till över 3. Sen var jag trött, väldigt trött och glad.
Nu tjurar jag över att jag ska jobba idag. FAN!

Men blir nog en bra lördag ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar