måndag 29 mars 2010

' trött.


Jag hade en bra lördagskväll även om den spenderades själv med lite G.A. Glad att där finns fina människor som piggar upp en med fina sms <3. Det gör det hela lite enklare, eller mycket enklare. Så somna med ett leende på läpparna.

Söndag Var helt slut eftersom man var tvungen att ställa fram klockan. Dagen i kiosken gick snabbt, snabbare än vanligt. Fast jag hade fullt upp hela tiden. Sen körde jag Pia så hon kunde hämta sin bil, sedan fullrulle hem. Hann slänga i mig lite mat och vila benen i 20 minuter innan jag körde till andra jobbet. Det gick riktigt bra igår, gjorde även enkla måltider som jag lyckades få fram. Så jag var nöjd, även nöjd efter 14 h jobbande! Grattis Cornelia, så länge har du aldrig jobbat. Nix!


Måndag
Jag är helt jävla slut, skulle lätta kunna sova en timme till utan några problem alls. Fast då kommer jag inte kunna sova inatt. Idag ska jag plugga in 150 glosor.. jo men lycka till! Ska även träna som en galning och verkligen börja på allvar igen!!!!! Så ser min dag ut.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar