söndag 7 februari 2010

' what did you say?

Varit och solat med Hanna, sen hämtade jag upp Elin så blev det film och mys <3
Nu har jag ångest över godiset jag åt, så ska träna bort det så fort som möjligt imorgon! Usch!

-

Fortfarande helt förvirrad. Försöker känna någonting, någonting litet. Men där är ingenting. Tomt! Inget hjärta som säger något, ingen hjärna som säger något. Tomt.
Om där ändå kunde vara någon som bär på ett rätt svar.. men ingen. Försöker komma på vad jag vill, vad jag vill få ut av det. Jag vet inte, det är just det jag vet inte.
Komplicerat är det sista jag behöver just nu, det sista jag vill ha.
Kan inte allt bara vara enkelt, lösa sig själv.. Vill jag det?
Jag pratar och tänker i gåtor för att försöka komma fram till något vettigt.
Men det verkar inte vettigt alls. Bara idiotiskt, egoistiskt och dumt!

Borde inte det säga allt då? Jag vet inte och jag orkar inte bry mig. För det är alltid någon som blir sårad i slutet ändå. Står alltid någon kvar med massa frågetecken och jag har redan haft mina. Skillnaden är bara att jag skrynklade ihop dem och slängde dem. För där finns inget att förstå, inget jag vill förstå. Så varför, varför så rädd? För jag vill inte såra. Jag är inte den som sårar, så jag vill inte vara det nu heller. Jag vill bara att det ska försvinna. Kan det?
Jag vet inte.. Kanske blir jag upprörd för ingenting. Kanske..

Det spelar ingen roll hur jag vrider och vänder på det. För det är försent.
För första gången är jag skurken, även om jag inte gjort något.
Så är det precis så det känns.. ändå har jag inte gjort något.
Men det är väl inte de det handlar om vad man gjort.. utan vill?

Jag försöker att förstå själv genom att skriva ner det..
Men jag tror jag är lika lost som ni.
Borta i tankar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar