torsdag 3 december 2009

' mys.

Haft en otroligt bra dag med.. ja ni vet vilka ni är! Bättre dag än såhär får man leta efter. Några nya plagg i gadroben lite julklappar inslagna och visst är det fint. Nu sitter jag här med huvudvärk och en trötthet som inte tycks försvinna. Henrik måste nog tycka jag är världens tråkigaste som alltid, då menar jag alltid är trött. Stackarn! Stackars mig som sitter hemma själv.. usch vad jag inte tycker mycket om det! Ska snart gå och slänga på mig en pyjamas ? stavas det så? Ingenaning. Sen hade jag hoppats på att älskling hjälp mig att byta påslakan.. men det kan jag nog glömma.

Han har i alla fall kanske erbjudit sig att slå in packet. Visst är det lite gulligt att min kära pojkvän är bättre än mig på att slå in. För ni ska veta.. JAG ÄR TOTALT VÄRDELÖS. Mamma kolla med avsmak på hennes inslagna packet och sa "Du har då inte ärvt min talang på att vara kreaktiv och pysslig" Nej kära mamma, icke sa nicke.

Nähä, nu måste jag skynda mig. BTW idag är det glee och jag tycker om det.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar