onsdag 4 november 2009

' spruta

Vaknade upp hos älskling och var fruktansvärt trött, sov hela vägen till skolan. Det blev inte bättre i skolan även om jag såg framemot foto, så ville jag bara hem.
Så tog bussen vid 11 och mamma hämtade mig. När jag kom hem tittade jag på 90210, sedan somnade jag gott i soffan. Mamma väckte mig och sa att det var dax att åka in och ta sprutan så nu hoppas jag att jag kommer slippa svininfluensan.

Efter den la jag mig och vila igen och nu ligger jag här. Känner mig jätte hängig och funderar på att somna till bonde söker fru. Älskling kommer heller inte hit idag :( vill inte smitta ner honom, känns dumt! Även om han är den enda personen jag vill träffa just nu, så är det bättre att vi sover var för sig.

Om jag hatar det.. jätte barnslig har jag blivit. Förr älsakde jag att sova själv kunna breut sig över hela sängen, nu känns den alldels för stor och ensam.

Men sniffar man lite på hans kudde så brukar jag kunna somna (har även varit så töntig att jag sprutat parafym på en sticka, så när ajg sakanar han luktar jag på den och då känns det mycket bättre) .. testa vettja.


Nej nu ska jag ta en panodil och sova.

/ C.K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar