onsdag 25 november 2009

' skola

Snart ska man hem och det ska bli väldigt skönt, eftersom jag behöver sömn! Jag blev måttligt irriterad på tyskjävlarna som höll på när jag nästan precis somnat! DUMMA IDIOTER! Tyckte också väldigt synd om Henrik som inte kunde sova, som hade lagt sig på soffan med bara en filt. Stackarn, dock sov jag bra resten av natten även om jag låg och undrade en kvart var sjutton han höll hus.

Idag har vi nästintill bara foto och jag kan ändå inte göra något i skolan så jag funderar på att åka hem och göra annat smått och gott hemma. Det känner jag verkligen för, men frågan är vågar man hoppa engelska c? Mitt csn kanske inte kommer den här månaden då dödar någon som heter Marita mig...

Idag, vet jag inte alls vad jag ska hitta på men det löser sig alltid..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar