måndag 30 november 2009

' fina måndag.

Haft en helt underbart bra dag! Skolan var helt okej, slapp ju det oförbereda provet. Hoppas det gick bra flickor. Sedan stack jag på körning, han tyckte det gick bättre än jag själv gjorde. Så det var ju bra, nu ska jag bara köra imorgon och i övermorgon sen har jag B körningen om det går bra så är det uppskrivning och uppkörning. Om jag får som jag vill så ska jag köra den nästa vecka.

Efter körningen åkte jag till laholm och satt mig och pluggade. Bara en mapp kvar, WOHO! Mamma kom och hämtade mig och vi åkte och köpte mat. Sedan blev det lite hångel med älskling och lite film. Nu sitter jag och väntar på att hans träning ska ta slut... vill kramas och mysa till flickan som lekte emd elden som VI äntligen ska se idag. Världens bästa måndag känns det som.

Även om jag har sovmorgon till 1 imorgon så ska jag ändå åkte in tidigt. Tänkte sitta på körskolan och plugga innan körningen. Sedan hade jag tänkt skriva på mitt projektarbete och plugga lite. Känns bra nu, japp det gör det.


för du är det finaste jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar