onsdag 21 oktober 2009

' lite mindre än en..


halvtimme har jag på mig innan jag måste åka till busshållsplatsen i Laholm för att sätta mig på bussen in till halmstad. För en, meningslös lektion. Vi ska nämligen titta på sex and the city (som jag älskar) men att åka in för att se den känns sådär.

Kanske är det dumt att klaga, men det är jag bra på så varför sluta. Det bästa med denna dagen kommer i alla fall bli att sedan åka hem och njuta av melrose place
(CH131) - där finns allt! Sedan ska jag hem och mysa med älskling, det blir Johan Falk idag. Vi har ju fortfarande inte sett dem. Alla verkar också tycka och tänka olika om filmerna så vi bestämde oss för att se dem och sedan bestämma själva vad vi tycker om dem. Det ska bli mysigt i alla fall.

Idag? jag borde pluggat på körkortet... det känns så långt borta just nu. :(
Massa strul hela tiden känns de som, men upp med hakan Cornelia och fortsätt.
Det ska jag i alla fall göra.


Jag ska också ringa världens bästa elins mamma och boka in alla flickorna den 14 november då det kommer bli fest (massavis med fest)
Har också pratat med syster som ska fixa mitt hår till lördag (årsfest) Ganska viktigt att se bra ut om man ska dela ut ett pris tycker jag. HÖHÖ.

Nu tjatar jag bara, tack för mig :)

2 kommentarer:

  1. Correliten, imogron måste du komma till skolan. Saker händer!

    (jag gillar din blogg)

    PUSS!

    SvaraRadera