måndag 19 oktober 2009

' Äntligen.

Jag säger bara äntligen, äntligen har jag en snygg blogg! Det får jag tacka Niki(Nikizekaj.blogspot.com) Hon är faktitiskt bra på det mesta om jag får säga det själv. För er som inte vet vem Niki är så är det min trogna klasskamrat!

Idag blev det skola igen efter 2 veckors ledighet. Jag trodde det skulle kännas mycket värre, men det gjorde det inte. Det kan vara för jag faktiskt har en skit trevlig klass! Sen att jag tycker det är lite så att gå dit, får jag ju faktiskt ta och skylla mig själv... Som har 1000 arbeten efter mig. Fast det ska jag skärpa mig med.

Efter skolan blev det serier jag inte sett i veckan. Världens bästa sida är
www.ch131.com - de har alla serier värda att se!

Nu blir det snart mys med min största och bästa favorit Henrik <3



Allt jag vill skriva var, att här är jag nu med en snygg blogg tack vare niki!


Puss / Cornelia

2 kommentarer: